dissabte, 14 de juny del 2008

FRASES DE GROUCHO MARX

. "El meu fill és només mig jueu; el podem remullar com a mínim fins als genolls?" (Resposta a un vigilant de piscina quan li va dir que estava prohibit el bany als jueus).
. "Mai oblido una cara, però en el seu cas faré una excepció".
. "No penso pertànyer a un club que m'accepti com a soci".
. "Aquests són els meus principis, si a vosté no li agraden, en tinc d'altres".
. " Bec per fer interessants les altres persones".
. "Disculpin que els digui cavallers, però és que encara no els conec gaire bé".
. "Hi ha tantes coses més importants que els diners! Però són tan cares!"
. "Pareu el món que baixo".
. "En aquesta indústria, tots sabem que darrere un bon guionista hi ha sempre una gran dona, i que darrere d'aquesta hi ha la seva muller".
. "Mai vaig a veure pel·lícules on el pit de l'heroi és més gran que el de l'heroïna".
. "El secret de la vida és l'honestedat i el joc net... si pots simular això, ho has aconseguit".
. "La política és l'art de buscar problemes, trobar-los, fer un diagnòstic fals i aplicar després els remeis equivocats".
. "Servei d'habitacions? Enviïn-me una habitació més gran".
. "Si segueixes complint anys, acabaràs morint-te. Petons, Groucho".(Felicitació a un amic)
. "Ell pot semblar un idiota i actuar com un idiota. Però no es deixin enganyar. És realment un idiota".
. "Des del moment en què he agafat el seu llibre he caigut a terra rodolant de riure. Algun dia espero llegir-lo".
. "He de confessar que vaig néixer a una edat molt prematura".
. "O vostè s'ha mort o el meu rellotge s'ha parat".(Prenent el pols a un pacient)
. "Recordeu que estem lluitant per l'honor d'aquella dona, que probablement és més del que ella ha fet mai".
. "Partint del no-res vaig arribar a les cotes més altes de la misèria".
. "No puc dir que no estigui en desacord amb vostè".
. "El matrimoni és la principal causa del divorci".
. "Pagar el compte?... Quin costum tan absurd!".
. "És vostè la dona més bella que he vist en la meva vida... la qual cosa no diu gaire al meu favor".
. "Fins després bonica... Renoi!, el compte del sopar és caríssim!... És un escàndol!... Jo de tu no el pagaria!"
. "Senyoreta... enviï un ram de roses vermelles i escrigui "T'estimo" al dors de la factura".
. "No pensi malament de mi, senyoreta. El meu interès per vostè és purament sexual".
. "Es vol casar vostè amb mi? És vostè rica? Contesti primer la segona pregunta".
: "Fill meu, la felicitat està feta de petites coses: un petit iot, una petita mansió, una petita fortuna".
. "Fa temps vaig conviure dos anys amb una dona, fins que vaig descobrir que els seus gustos eren exactament iguals als meus: els dos ens delíem per les dones".
. "En les festes no s'assegui mai: pot asseure's al seu costat algú que no li agradi".
. "He gaudit molt amb aquesta obra de teatre, especialment en el descans".
. -"Per què i com ha arribat vostè a tenir vint fills en el seu matrimoni?"
-"Estimo el meu marit"
-"A mi també m'agrada molt el meu cigar, però de tant en tant me'l trec de la boca".
. "Trobo que la televisió és molt educativa. Cada cop que algú l'encén, me'n vaig i em llegeixo un llibre".
. "Perquè hauria de preocupar-me per la posteritat? Què ha fet la posteritat per mi?"
. "La justícia militar és a la justícia el que la música militar és a la música".
. "He passat una nit estupenda, però no ha estat aquesta".
. "És millor estar callat i semblar estúpid, que parlar i esvair els dubtes definitivament".
. "Disculpin que no m'aixequi" (l'epitafi a la seva tomba)

1 comentari:

captaire ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.